Új HR-igazgató a Central Médiacsoportnál

Október 15-től dr. Jurida Petra lesz a Central Médiacsoport HR-igazgatója, aki addig a médiajogász pozíciót töltötte be. Kárpáti Diána, a vállalat eddigi HR-igazgatója távozik a kiadótól. Jurida Petra 2006 óta végzett feladatokat a kiadó, illetve elődje, a Sanoma Media Budapest megbízásából, 2008-tól látta el a digitális portfólió jogi támogatását infokommunikációs szakjogászként, és aktív szerepet vállalt a médiaipar digitalizálódásához kapcsolódó komplex folyamatok standardizálásában.

 

Jurida Petra jogi feladatait dr. Soós Andrea veszi át, aki már 2014 előtt is dolgozott a médiacsoport megbízásából, és a Central Média azóta is folyamatosan igénybe vette szakértelmét, jogi támogatását: Soós Andrea segítette például a kiadót 2018-ban a GDPR átállás kidolgozásában.

Korábban Jurida Petra a kiadó jogi ügyeinek koordinálása mellett médiapiaci érdekképviseleti szervezetek munkájában vett részt, jogalkotási folyamatokban vállalt meghatározó szerepet. A Central Médiaakadémia oktatója 2009 óta, 2020-ban pedig beválasztották a Szerzői Jogi Szakértői Testület tagjai közé. Húsz éve tartó érdeklődésének eredményeként idén szerzett diplomát pszichológia alapszakon.

A vezetőváltás okaként a Central Médiacsoport azt említette közleményében, hogy a jelen piaci és működési környezetben olyan vezetői kompetenciákra van szüksége, amelyek hatékonyan segítenek újraértelmezni a megváltozott médiapiaci környezetet, és képesek a szervezetet ismerve hathatósan továbbfejleszteni a működési folyamatokat.

„Az elmúlt 30 évben minden sikeres vállalat túljutott azon, hogy a feladatokat végző emberekre számadatként tekintsen. Ha körülnézünk a világban, egyértelműen látszik, hogy az üzleti siker záloga az, ha megbecsüljük, és kiemelt figyelemmel kezeljük az emberi dimenziót. Különösen igaz ez a kreatív és innovatív iparágakra. Az ilyen típusú működéshez tudatos kommunikáció, őszinteség, szakértelem és közös célok kellenek. Mindannyian sikerélményekre, elismerésre, hasznosságtudatra, élhető és szerethető munkahelyre vágyunk. Minden erőmmel azon leszek, hogy a Central Médiacsoport egy ilyen munkahely legyen, miközben mindannyiunk számára változatlanul fontos a független szakmaiság megőrzése, márkáink integrált fejlődése”, mondta Jurida Petra kinevezésével kapcsolatban.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója ezt mondta a kinevezésről: „Év eleje óta gyökeresen változtak meg a mindennapok, igaz ez a szokásainkra és a piacok szokásaira is. Korábban is látható trendek gyorsultak fel, az alkalmazkodás és proaktivitás kritikus értékekké váltak a versenyszférában. Nekünk, a Centralnak, 2020 sok fontos dolgot tanított még akkor is, ha ezek fájó leckék voltak. Fel kell gyorsítani a kiadvány-portfoliónk integrációját, gyorsabbá, dinamikusabbá kell válnunk. Akkor marad a Central sikeres és hosszútávon piacvezető, ha magunk formáljuk a jövőnket adott keretek között. Rendezzük a sorainkat, új képességeket sajátítunk el, tanulunk magunkról és másoktól, és amire nincsenek még kész válaszaink, azokat is meg fogjuk találni. Emberközpontú stratégiai hr-re van szükségünk, a kollégáinkon áll a kiadó sikere, most még inkább, mint eddig. Dr. Jurida Petra hosszú ideje csapattag a Central vezetésében, érti, ismeri a működésünket, a céljaink mindig is közösek voltak. Gratulálok kinevezéséhez, és sok sikert kívánok a közös munkánkhoz!”

(A Centrál Média csoport médiaterméke például a „Nők Lapja”, a „Story” magazin, a „Best”, a „Marie Claire”, vagy például a 24.hu és az NLC.)

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: email

Korábbiak - Karrierfigyelő

HR News Today hírlevél

.

Közösségi média

ABOUT

Copyright © [current_year] [site_title] | Powered by Webforu

CONTACT US

500 Terry Francois St. San Francisco, CA 94158 +1-410-555-0134 | info@example.com contact@example.com

Scroll to Top