Human Hungary 2019: Diana

Ugye nem szükséges bemutatni a walesi hercegnőt? Világszerte ismerik Lady Di
gyönyörű, felemelő és egyben tragikus történetét. Élete tele volt nagy fordulatokkal
és meglepetésekkel. Vajon mindig a legjobb döntéseket hozta meg? Nem tudjuk, nem
tudhatjuk, nem is szabad értékelni. Egy dologban viszont egyet kell értenünk,
és ez a tény megkérdőjelezhetetlen: IDOL volt! Méghozzá nem is akármilyen!

Az egész világon voltak követői. Az egész világon rajongtak
érte, és az egész világ gyászba borult a halála után. Miért is lett IDOL? Talán
azért, mert óriási energiákat mozgatott meg a hátrányos sorsú emberekért? Mert
fellépett a gyermekek érdekében? Mert értett az emberek és a diplomácia nyelvén
egyaránt? Mert jól reprezentálta magát? Mindegyik igaz volt rá. De idollá azért
vált, mert világszerte figyelemmel kísérték minden lépését az emberek.

Mit tud egyáltalán egy IDOL? Először is vannak követői. De
mi kell ahhoz, hogy kövessenek valakit? Rengeteg variációja akad az idollá
válás menetének, egy viszont biztos: az ember a fellépése miatt válik idollá,
és a tettei miatt tud megmaradni idolként. Fontos megkülönböztetni ezt a két
fogalmat, hiszen van, akinek az egyik megy könnyebben, és van, akinek a másik,
de az igazi sikerhez, az igazi idolizmushoz mindkettőre szükség van.

Mi köze az üzleti életnek és egy HR-konferenciának az
idolokhoz? Nagyon is sok! Több szakmai konferencián, publikációban, szakmai
írásban található meg az egyenlőségjel az idol jelenléte és a siker között.
Mindig is meghatározó szerepet töltöttek be az üzleti életben, de jelentőségük
drasztikusan felértékelődött. Miért? Elsősorban a munkaerőpiacon végbemenő
generációváltás miatt. Hiszen a mai 22–33 éves uralkodó generáció és a 34–45
éves önmegvalósító generáció kizárólag idoloknak akar dolgozni. Idolok mellett
látja megvalósíthatónak szakmai fejlődését; idoloktól akar tanulni arról,
hogyan lehet sikeres az ületi életben. A másik ok pedig a piaci mechanizmusok
átalakulása, melynek következtében a cég arca, arcai elsőszámú kulcspontjai a
sikernek.

Ma már nem egyszerűen terméket vagy szolgáltatást akarnak venni a vásárlók,
hanem a megfelelő branddel ellátott vásárlásokat erőltetik. Felértékelődött a
cégek imázsa, és akik erre nem fordítanak kellő figyelmet, azok bizony
lemaradnak. Mi a kapcsolat az idolok jelenléte és a cégek imázsa között? Minél
több idol van egy adott cégnél, annál magasabb a státusza. Így pedig már
érthető, miért is vált az idolizmus meghatározó HR témává. A munkaerőhiánnyal
sújtott piacon bizony létfontosságú a megfelelő minőségű emberek bevonzása a
céghez – erre pedig az idolok képesek leginkább – majd azok megtartása a
szervezeten belül – ami megint csak az idolok személyéhez köthető kérdéskör –,
így pedig direkt hatással vannak a cégek sikerességére.

A Human Hungary 2019 egy alapjában véve szubjektív, de a
céges eredményekre és az egyéni sikerekre igen objektíven ható témakört jár
körbe az idolizmussal. Értekezünk arról, hogyan is tudhatjuk, hogy mi idolok
vagyunk-e; hogy szervezetünkön belül kik az idolok (vannak-e egyáltalán), és
ezáltal milyen imázsértéke van a cégünknek; valamint hogyan tudjuk mindezt
pozitív irányba változtatni. Nem lehet megkerülni a brandépítést és az ennek
hiányában fellépő fluktuáció témáját sem, és természetesen fontos elemei a
konferenciának a szervezetfejlesztések legújabb irányai is, melyek már
tartalmazzák a fentiekben tárgyalt részeket.

Diana példakép volt sok ember számára, így komoly erőket és
anyagi forrásokat tudott megmozgatni a jó ügyek érdekében – élt is ezzel a
lehetőséggel! Egy igazi idol képes az emberekre hatással lenni, motiválni,
megmozdítani, dinamizálni őket, és ezzel komoly hatást kifejteni a céges
eredményekre. Vagyis az idolizmus komoly üzleti téma, érdekes, emóciókkal teli
háttérrel.

Időpont: 2019. május 28.

Helyszín: Ericsson székház, Infopark (Budapest, Magyar tudósok körútja 11, 1117)

Az esemény részletes oldala

Kapcsolódó videók:

Human Hungary 2019 – Diana

Ilyen volt a Human Hungary 2019 – Diana konferencia

Human Hungary 2019 – Mitől válik valaki idollá?

Human Hungary 2019 – Az idolizmus

Human Hungary 2019 – A bootcamp-generáció hatása az IT-piacra

Human Hungary 2019 – A publikáció, a social media és a veszélyes médiumok

Human Hungary 2019 – Generációváltás és annak hatása a modern menedzsmentre

Human Hungary 2019 – Kerekasztal-beszélgetés a generációváltásról


Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: email

Korábbiak - Human Hungary

HR News Today hírlevél

.

Közösségi média

ABOUT

Copyright © [current_year] [site_title] | Powered by Webforu

CONTACT US

500 Terry Francois St. San Francisco, CA 94158 +1-410-555-0134 | info@example.com contact@example.com

Scroll to Top