Elindult az idei „Az Év Irodája” verseny

Milyen irodákban fogunk dolgozni a jövőben? Mi lesz a home office-szal? Hogyan befolyásolta a munkahelyünket a járvány? Ezekre a kérdésekre keresik a válaszokat a 11. alkalommal elindult Az Év Irodája verseny szervezői.

 

A pontos kategóriák és leírások az www.azevirodaja.hu oldalon megtalálhatók, ahol november 30-ig lehet jelentkezni a versenyre akár több projekttel is.
A verseny menete az évek során megszokott módon zajlik: a jelentkezési időszak lezárulta után következik a közönségszavazás 2020. december 01. – 2021. január 15. között. Végül a független szakmai zsűri a közönségszavazás figyelembevételével 2021 kora tavaszán kihirdeti a győzteseket.
Az irodai kategóriák díjait az Az Év Irodája Díjátadón, míg az ingatlanszakmai kategóriák díjait a Real Estate Awards Gálán osztják ki.

Már lehet pályázni „Az Év Irodája” versenyre, amely tavaly ünnepelte tizedik évfordulóját. A hatalmas érdeklődést jól jelzi, hogy a jubileumi évben 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a 10 fős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Tavaly az egyes kategóriákban olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda.

A COVID-19 próbára tette a vállalatok, a munkahelyek és a teljes ingatlanszektor működését, átalakította az irodaházak megszokott világát. Az idei versenyen nemcsak a 2020-ban elkészült, felújított irodákat és tereket fogják díjazni, hanem az új Office Branding Különdíjjal a legkreatívabb irodai és márkaépítési megoldásokat is keresik, amelyek a járványhelyzetre reagáltak.

A legnagyobb hazai, független, munkakultúra- és ingatlanszakmai eseményére évről-évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni.

„A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok”, hangsúlyozta Kalmár Zoltán, „Az Év Irodája” alapítója.

Az Év Irodája verseny a már megszokott módon irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és-kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák.

„2020-ban az új »Office Branding Különdíjjal« a legkreatívabb irodai és márkaépítési megoldásokat is elismerjük, amelyek a járványhelyzetre reagáltak. Többek között egyedi térváltoztatással, otthoni irodák berendezésével, vagy a 1,5 méteres távolság kreatív betartásával is lehet jelentkezni, vagyis bármilyen eredeti projektet, irodai megoldást vagy szervezeti kampányt várunk a versenyre”, mondta el Fodor Dániel, „Az Év Irodája” főszervezője.

A szakmai zsűrit idén is neves szakemberek alkotják, akik között építészek és design szakértők, valamint nemzetközi coworking-specialista, multinacionális HR-vezető, reklámszakember, irodavezető és a tavalyi év nyertes cégek vezetői is megtalálhatók.

„A Telenornál a rugalmas munkavégzés és a home office a legtöbb területen munkakultúra része. Mégis, ebben az évben rengeteget tanultunk, hiszen a járvány miatt cégszinten át kellett állnunk az otthoni munkavégzésre, ehhez meg kellett teremteni a technológiai és személyi feltételeket. Majd egy egészen új protokoll szerint tértünk vissza az irodába, és ezt a folyamatot »out of the box« megoldásokkal segítettük, például az új Garden Office koncepciónkkal. Egy ilyen helyzetben mindenkinek ki kell tekintenie a saját dobozából, hogy munkavállalóit az ő igényeik szerint támogassa, ezért is várom nagy izgalommal a szakmai zsűriben a munkát, hogy megtapasztalhassuk, más vállalatoknál hogyan oldották meg a pandémia okozta kihívásokat”, mondta Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR vezérigazgató-helyettese, „Az Év Irodája” verseny egyik szakmai zsűritagja.

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: email

Korábbiak - Munkaerőpiac

HR News Today hírlevél

.

Közösségi média

ABOUT

Copyright © [current_year] [site_title] | Powered by Webforu

CONTACT US

500 Terry Francois St. San Francisco, CA 94158 +1-410-555-0134 | info@example.com contact@example.com

Scroll to Top